Дом «асаблівых» дзяцей - спецыяльны дзіцячы сад № 235 - адкрыты з 1965 года. Са жніўня 2006 года дашкольнай установе прысвоены статус юрыдычнай асобы. У дзіцячым садзе функцыянуе 9 груп для выхаванцаў.
Рэжым работы дашкольнай установы:
Дзіцячы сад працуе па графіку пяцідзённага працоўнага тыдня, субота-нядзеля - выходны. Групы функцыянуюць з 7.00 да 19.00 (панядзелак-пятніца).
У дашкольнай установе створаны ўмовы для правядзення карэкцыйна-педагагічнай працы з дашкольнікамі, якія маюць асаблівыя адукацыйныя патрэбы:
- кожная група мае гульнявое і спальнае памяшкання, кабінет настаўніка-дэфектолага;
- фізкультурны, трэнажорная і музычны залы;
- пакояў для карэкцыйна-развіваючых заняткаў з педагогам-псіхолагам;
Маецца медыцынскі кабінет і кабінет для правядзення масажу.
З верасня 2013 года на базе Спецыяльнага дзіцячага сада працуе Рэсурсны цэнтр па аказанні псіхолага-педагагічнай дапамогі выхаванцам з аўтызмам.
Паводле дамовы аб працоўным супрацоўніцтве паміж кафедры олигофренопедагогики і адмысловым дашкольнай установай студэнтам факультэта спецыяльнай адукацыі БДПУ ім. М.Танка прадастаўляецца магчымасць выкарыстоўваць вучэбную базу дзіцячага сада для правядзення лабараторных і практычных заняткаў, вучэбнай і педагагічнай практыкі, даследаванняў у рамках курсавых і дыпломных работ.
Эфектыўнасць карэкцыйна-адукацыйнай работы дасягаецца за кошт вызначаных псіхолага-педагагічных умоў, створаных у спецыяльным дашкольнай установе:
1. ажыццяўленне комплекснай карэкцыі парушэнняў развіцця дзіцяці;
2. псіхолага-педагагічнае вывучэнне кожнага выхаванца з мэтай удакладнення яго індывідуальных здольнасцяў і патрэбаў, вызначэнне яго адукацыйнай перспектывы развіцця;
1. забеспячэнне нагляднасці, рухомасці, зменлівасці і шматразовага паўтарэння праграмнага матэрыялу;
2. цесная ўзаемасувязь у працы паміж усімі спецыялістамі дашкольнай установы (настаўнікі-дэфектолага, выхавальніка, педагога-псіхолага, кіраўніка фізвыхавання, музычнага кіраўніка), удзел бацькоў у выхаванні дзяцей, у рэалізацыі адзіных патрабаванняў у працы з імі;
3. забеспячэнне змены відаў дзіцячай дзейнасці, прымяненне засвоенага вопыту ў паўсядзённай практыцы.